zaterdag 21 september 2013

Welkom

Welkom beste lezers,

Nu bijna drie jaar geleden, eind september 2010, kwam ik voor het eerst in contact met Aikido. Zoals veel studenten nam ik deel aan de gratis initiatielessen van de Gentse Universitaire Sport Bond (GUSB). Ik was meteen enthousiast en ontroerd door wat ik zag en hoorde!

En hoewel ik voor een hele tijd geen flauw idee had hoe ik de bewegingen moest uitvoeren, bleef ik trainen in de GUSB en later ook de Aiki-O-Kami club. Ik train er nog steeds. Met groeiend plezier en goede nieuwe vrienden.

Mensen die me wat kennen zullen weten dat ik graag inzichten deel, zoals ik doe in mijn filosofische blog. Ik voel nu hetzelfde verlangen met Aikido.

Iedereen bewandelt zijn eigen pad, maar toch vind ik het leuk om verhalen en inzichten te horen over de paden van anderen, hoe zij Aikido zien. En ik hoop dat nog mensen hetzelfde gevoel delen, want ik op mijn beurt brand van verlangen mijn verhalen en inzichten te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten